نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نیمار فصل جدید را در یووه آغاز خواهد كرد؟!

نیمار فصل جدید را در یووه آغاز خواهد كرد؟!

 

با اینكه پوشیدن لباس یوونتوس در حال‌حاضر و در این مقطع از بازار نقل و انتقالات تابستانی توسط مهاجم 27 ساله و جدایی‌طلب پاری‎‌سن‌ژرمن بسیار دور از ذهن و غیر محتمل است اما شایعات همچنان مسیر او و یووه را از یكدیگر جدا نكرده‌اند.

 

خبر ویژه امروز روزنامه El Mundo Deportivo حاكی از آن است كه برخلاف آنچه در رسانه‌ها از نزدیك بودن نیمار به بارسلونا و رئال‌مادرید صحبت می‌شود او فصل آینده را با لباس بیانكونری در فوتبال ایتالیا آغاز خواهد كرد. 
بالا رفتن دوباره شایعه پیوستن نیمار به یووه تنها معطوف به رسانه‌های اسپانیایی نیست و مطبوعات فرانسه نیز پس از شكست مذاكرات بانوی‌پیر برای انتقال پائولو دیبالا به منچستر یونایتد و تاتنهام از علاقه و نیاز پاریسی‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیكن خبر داده‌اند و با اشاره به عدم علاقه نیمار برای ماندن در این تیم؛ ایده معاوضه این دو بازیكن به اضافه پرداخت 80 میلیون یورو از سوی بانوی‌پیر را یكی از راه‌های پیش‌روی نیمار در مدت زمان باقیمانده تا اتمام زمان نقل و انتقالات تابستانی عنوان كرده‌اند. با این حال انتقال دیبالا به پی‌اس‌جی تحت هر شرایطی می‌تواند شرایط حضور نیمار در یووه و یا حتی رئال‌مادرید را تسهیل كند. 
در عین حال Calcio Mercato اما با اشاره به ناامید شدن هواداران یوونتوس از پیوستن نیمار به این تیم، بر مساعد نبودن شرایط اقتصادی دو غول فوتبال اسپانیا برای به خدمت گرفتن این بازیكن نیز تأكید كرده و پیش‌بینی كرده است همانطور كه كریستیانو رونالدو نیز گفته بود این بازیكن عصیان‌گر یك فصل دیگر نیز در جمع پاریسی‌ها خواهند ماند.

 

در حالیكه به نظر می‌رسد 4 مسیر در مقابل ستاره‌ ناراضی پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، همچنان یكی از این راه‌ها حتی با وجود احتمال ضعیف‌تر اما به باشگاه یوونتوس ختم می‌شود. نیمار در هفته‌های آتی مشخص خواهد كرد كه در كدام از این باشگاه‌ها دوران ورزشی‌اش را ادامه خواهد داد: پی‌اس‌جی، رئال‌مادرید، بارسلونا و یا یوونتوس.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: